CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, February 7, 2009


I made this widget at MyFlashFetish.com.


(MUKA SAYA)

Korang semua betul-betul nak tengok
muka saya?nah tengoklah muka saya
sepuas-puasnya...muka saya bukan
hensem pon...regular saje...hik hik hik.
so dah tengok muka saya...lepas tu aper?

SOALAN:
(hensem) or (tak hensem)
sila jawab di shoutbox blog saya...hihi :)

Wednesday, December 17, 2008


PS3 ku...

saya pergi super market low yat
semalam(27/12/2008) dan niat
nak beli psp(playstation portable)
Tiba-tiba x jadi...:( pastu ayah saya
ckp baik beli ps3,psp dengan ps3
berbanding 300-450 ringgit ajer.
jadi kita kumpul duit dan beli PS3
hehehe best beli la sekali...:)haha

Sunday, December 7, 2008


comelnya kuching ni!!!

kalu dia tak gemuk......

ha ha ha ha ha ha ha!!!

masya'allah!!!!!!!!!!!!!!!

dia boleh angkat!!!!!!!!

fuyoh!!terea tu..ha ha

harap anda suka.........

Saturday, December 6, 2008


**LOGO KELUARGA SAYA**

Monday, December 1, 2008

**abangku**

saya mempunyai 4 abang,2 daripada abangku selalu main ps2.satu bernama wan zukasyah dan satu lagi wan abbdullah zamir.mereka berdua main game yang ada kemautan.jadi apabila mereka mati mereka akan sebut perkataan yang tak seberapa baik.dan jika mereka menang mereka akan sebut pekara yang tak elok bagi musuh.



PERHATIAN!

PLANET MARIKH SUDAH BERTUKAR

ARAH PUSINGANYA MENYEBABKAN

MATAHARINYA DISANA TERBIT ARAH

SEBELAH BARAT!!!DAN SELEPAS MARIKH

GILIRAN BUMI PULAK...DAN JIKA ITU BERLAKU

MAKA SALAH SATU TANDA-TANDA BESAR

QIAMAT SUDAH BERLAKU DAN BUMI MAKIN

DEKAT DENGAN DENGAN HARI QIAMAT...


saya dah jumpa satu lagi gambar kuching

yang sangat comel.bulunya gebu,putih and

comelnyaaaaaaaaaaaaaa kuching nie!!!!!!!!!

Tuesday, November 25, 2008



**HIPPO**

video


cuba cari 5 ekor si-comel.
ada 4 saja kan?
1 lagi saya!

ha ha ha



cantik tak gambar kereta ni?
ni lah kereta saya.
tipu je.